Püsiklient
Liitu Sinine Salong Spa püsikliendi süsteemiga siit. Saadame iga kuu püsiklientidele personaalse uudiskirja hooajaliste eripakkumistega ja infoga uutest hooldustest ning kutseid kliendiüritustele.
Broneerimine
Soovime teha Sinu päevast meie juures täiusliku. Et saaksime pakkuda Sinule piisavalt aega meie juures, palume hooldused eelnevalt broneerida:
- meiliteel booking@sinine.ee
- telefoniteel +372 670 5002
Palume broneerimisel kindlasti mainida, kui soovite broneerida duaaltuba ja me anname Teile teada duaaltoa saadavusest Teie soovitud kuupäeval.
Soovitame broneerida teenusteks ennekõike aja ning valida sobivad hooldused välja koos terapeudiga kohapeal konsultatsiooni käigus.
Broneeringu tühistamine
Palume broneeringud tühistada vähemalt 24 tundi enne hooldust. Sinine Salong & Spa jätab endale õiguse küsida 50% broneeringu kogumaksumusest kui hooldust ei annuleerita selleks ettenähtud aja jooksul. Kohale mitteilmumisel kuulub kliendi poolt tasumisele 100% broneeritud teenuse hinnast.
Leia meid
Sinine Salong & Spa asub aadressil Narva Mnt 1, Postimaja Ärihoone 3.korrusel. Sissepääs asub keskusest eraldi uksest, Roseni tänava ja Narva mnt nurga pealt (Nordic Hotel Forumi vastas). Samal korrusel asub ka MyFitnessi spordiklubi. Vaata lisa siit!
Vaata meie tegevusi ka Facebookis & Instagramis.
Saabumine
Palume teavitada oma saabumisest meie administraatorit. Soovitame saabuda hoolitsustesse vähemalt 10 minutit enne hoolduse algust. Hilinemise korral palume lahkelt meile sellest esimesel võimalusel teatada. Teeme kõik, et meie klient saaks ka hiljem saabudes hooldust nautida. Palume siiski mõistmist, kui hilisema alguse korral ei pruugi olla võimalik hooldust ettenähtud pikkuses läbi viia, mõeldes ka järgnevale kliendile.
Hea tava
Spaa on mõeldud kõigile klientidele lõõgastumiseks, oleme väga tänulikud, kui meie kliendid räägivad omavahel vaiksel häälel ja seadistavad oma mobiilid hääletule režiimile, arvestades nii ka teiste Spaas viibivate klientidega.
Tervis
Kui teil on probleeme tervisega (kroonilised haigused, allergia) või selline tervislik olukord, millest klienditeenindaja peaks olema teadlik (näiteks rasedus), palume kindlasti seda eelnevalt mainida.
Teenuste eest maksmine
Teenuste ja toodete eest saab maksta nii sularahas (euro) kui ka pangakaardiga. Oleme sageli avatud oma klientide jaoks ka riigipühadel, kuid palume meid “punastel päevadel” külastades arvestada nädalavahetuse ehk L-P hinnakirjaga. Sinine Salong & Spa jätab endale õiguse teha viimase hetke muudatusi hinnakirjas.
Kinkekaart
Kinkekaart on suurepärane üllatuskingitus Sinu lähedasele. Sinise Salong & Spa kinkekaarti saab soetada administraatorilt kohapealt kui ka elektrooniliselt läbi kodulehe. Kinkekaardi kehtivusaeg on 1 aasta. Kui soovite hoolduse eest tasuda kinkekaardiga, palume kinkekaart võtta kaasa. Kinkekaarti ei ole võimalik tagastada ega rahaks vahetada.
Grupid
Sinine Salong & Spa avarad ruumid pakuvad häid võimalusi gruppide teenindamiseks. Ühel ajal saame pakkuda hoolitsusi 11:le kliendile. Hoolitsuste järgselt saame broneerida Teile Spaa-lõõgastusruumi, kus ette tellimisel on võimalik nautida ka vahuveini ja suupisteid. Hea meelega paneme kokku igale grupile individuaalsed paketid, päringud on oodatud booking@sinine.ee.
Tagasiside
Palume teavitada oma eelistustest julgelt meie personali, kui soovite näiteks muuta toatemperatuuri või massaaži tugevust. Soovime kogu südamest, et meie klient naudiks meie juures iga sekundit. Oleme tänulikud administraatorile antud tagasiside eest, et saaksime Sinu järgmise külaskäigu muuta veelgi meeldivamaks.