Pirjo Kuusk
“Klienditeenindajana olen töötanud juba ligi 20 aastat. Ilmselgelt peab see fakt iseenesest juba tõestama seda, et mulle see töö meeldib. Olen toimetanud varasemalt pikka aega ka hotellinduses ning turismi valdkonnas, kuid kõrgkool sai lõpetatud sootuks muusika erialal. Juba muusikuna tegutsedes ning erinevates paikades esinedes kohtusin väga mitut sorti inimestega ja juba siis sai mulle selgeks kui väga erisugused võivad olla reaktsioonid ning emotsioonid erinevate inimeste poolt ühes ja samas situatsioonis. Tegelikult on ka muusiku töö väga suures osas otsekui klienditeenindaja roll. Hotellis töötamise algusaegadest mäletan väga selgelt ühte lauset oma kõige esimeselt koolituselt, mida viisid läbi prantslased- see lause oli kogu koolituse läbivaks teemaks ning kõlas korduvalt üha uuesti ja uuesti: “Happy staff- happy clients!” Koolitusi on lisandunud mitmeidkümneid, kuid vahest alateadlikult olen just seda lauset motona endas ning endaga kandnud kõik need aastad. Tegelikult aga toimib see “slogan” ka täiesti pöördvõrdeliselt peegelefektina- ehk, et- oma kogemustele toetuses julgen arvata- samamoodi kandub üle ka kliendi emotsioon teenindajale! Olgu siis meie hüüdlauseks siin Sinises Salongis pigem: “Happy clients- happy staff!” Sest usun siiralt, et meie salongist lahkudes on kõik meie kliendid puhanumad, õnnelikumad, säravamad! Ning soovivad tagasi tulla! Rõõmsate ja meeldivate taaskohtumisteni!”